۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰

رسانه های غربی خبر دادند؛

صدور حکم زندان برای دست اندرکاران مهمانی های شبانه برلوسکنی

صدور حکم زندان برای دست اندرکاران مهمانی های شبانه برلوسکنی

دادگاهی در ایتالیا سه نفر از کسانی را که در برگزاری مهمانی های شبانه نخست وزیر پیشین این کشور نقش داشتند، به هفت و پنج سال زندان محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی پرسه، دادگاه رسیدگی به اتهامات همدستان "سیلویو برلوسکنی" در برگزاری پارتی های شبانه نخستین حکم خود را صادر کرد. بر این اساس "امیلیو فده" خبرنگار ارشد رسانه های وابسته به نخست وزیر سابق و "لِله مورا" مشاور هنری وی که نقش عمده ای در دعوت از زنان جوان برای حضور در این مهمانی های شبانه داشته اند، هر یک به هفت سال زندان و ممنوعیت مادام العمر از مشاغل دولتی محکوم شدند.

همچنین "نیکوله مینتی" سیاستمدار سابق که به داشتن رابطه با شرکت های رسانه ای اعتراف کرده است، به پنج سال زندان و ممنوعیت پنج ساله از داشتن مشاغل دولتی محکوم شد. دادستان دادگاه میلان که برای هر سه این متهمین تقاضای حکم هفت سال زندان کرده بود اعلام کرد این افراد، زنان جوان را به حضور در مجالس شبانه برلوسکنی ترغیب می کردند.

به گفته وی، این متهمین فریب مبالغ هنگفت پول و منافع اقتصادی ناشی از همکاری با برلوسکنی را خورده اند. گفتنی است نخست وزیر پیشین ایتالیا نیز به جرم داشتن رابطه غیرقانونی با یک مدل مراکشی به هفت سال زندان و ممنوعیت مادام العمر از حضور در مشاغل سیاسی محکوم شده است. 

کد خبر 2100348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha